A A+ A++

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 697) urzędy oraz jednostki organizacyjne wykonujące zadania o charakterze publicznym mają wykonywać je „w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów”.

Prezydent Miasta Wejherowa działając na podstawie § 13 ust. 3 ww. rozporządzenia informuje, że do odwołania Urząd Miejski w Wejherowie wykonuje większość zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

Mieszkańcy Miasta proszeni są o załatwianie spraw:

  • telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30) – Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie (wykaz numerów telefonów: www.wejherowo.pl/kontakt.html),
  • drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.),
  • przez platformę ePUAP (ePUAP: /6119kdkwc7/skrytka),
  • drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, 84 – 200 Wejherowo,
  • poprzez pozostawienie dokumentów w Skrzynce Podawczej znajdującej się na parterze w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 14.00). Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Urzędu Miejskiego w Wejherowie. Do odwołania nie będą wydawane potwierdzenia złożenia pism do Urzędu, za wyjątkiem pism składanych bezpośrednio na stanowisku obsługiwanym przez pracownika Kancelarii Ogólnej (tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. oferty przetargowe).

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Wejherowie dokładają wszelkich starań, aby pomimo stanu epidemii załatwiać wszystkie sprawy w możliwie najkrótszym terminie. Priorytetowo będą traktowane zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, tj. sprawy z zakresu:

  • rejestracji stanu cywilnego,
  • ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  • pomocy społecznej,
  • świadczenia usług komunalnych,
  • administracji architektoniczno – budowlanej,
  • ochrony środowiska.

Klientów Urzędu, którzy z uzasadnionego powodu nie mogą załatwić sprawy zdalnie, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Wydziałem w celu umówienia terminu wizyty w Urzędzie. Klienci zgłaszający się do Urzędu Miejskiego w Wejherowie proszeni są o kierowanie się do Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze budynku przy ul. 12 Marca 195 i stosowanie się do zaleceń pracowników oraz wywieszonych komunikatów.

Podczas wizyty w Urzędzie konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa, tj. w szczególności zachowanie odstępu od pozostałych osób (min. 2 m), zakrycie nosa i ust, obowiązkowa dezynfekcja rąk. Zwracamy uwagę, że w szczególnych sytuacjach, osoby oczekujące na załatwienie sprawy mogą zostać poproszone o poczekanie na zewnątrz budynku.

Pomimo wprowadzanych udogodnień, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, apelujemy o załatwianie spraw bez konieczności wizyty w Urzędzie.

Dziękujemy za zrozumienie i liczymy na współpracę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCCK Chorzów: 20 lat SCHAP – KATALOG
Następny artykułUM Wejherowo: Wejherowski Budżet Obywatelski – składanie wniosków w 2021 roku