UWAGA!
Ważny komunikat dotyczący organizacji pracy
Urzędu Miejskiego w Wejherowie od dnia 1 marca 2022 r.
SKŁADANIE PISM:
Kancelaria podawcza znajduje się na parterze Magistratu przy ul. 12 Marca 195 (tel. 58 677-70-00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) – czynna w poniedziałek w godz. 7.30 – 17.00, od wtorku do piątku w godz. 7.30 – 15.30).
Pisma przyjmowane są przez pracowników bezpośrednio w punktach obsługi, na wniosek będą wydawane potwierdzenia złożenia pisma).
Zachęca się Mieszkańców do składania wniosków/pism za pośrednictwem platformy ePUAP
(ePUAP: /6119kdkwc7/skrytka).
OBSŁUGA INTERESANTÓW:
Przyjmowanie interesantów odbywa się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Wykaz telefonów:www.wejherowo.pl/kontakt.html.
Magistrat ul. 12 Marca 195 |
– interesanci zgłaszający się na umówioną telefonicznie wizytę proszeni są o kierowanie się do Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze (obsługa klientów odbywa się na parterze |
Ratusz Pl. Jakuba Wejhera 8 |
– interesanci zgłaszający się na umówioną telefonicznie wizytę proszeni są o korzystanie |
Pliki
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS