A A+ A++

Urząd Miasta Tarnowa i Tarnowskie Centrum Informacji rozpoczęły kampanię pod hasłem „#Zwiedzaj Tarnów”, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia miasta i najbliższych okolic. Odkryj perłę renesansu, poznaj najcieplejsze miejsce w Polsce – to tylko przedsmak tego, co miasto proponuje potencjalnym gościom.

Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.zwiedzaj.tarnow.travel, gdzie dostępne są wszelkie informacje na temat miejsc i zabytków wartych odwiedzenia, tras rowerowych, noclegów, produktów lokalnych… Jednym z głównych działań podjętych w ramach kampanii jest emisja reklamowych spotów zachęcających do przyjazdu do Tarnowa. Trzydziestosekundowe filmy reklamowe będą około 600 razy emitowane w prawie 30 stacjach telewizyjnych (m.in. Dicovery Chanel, Discovery Sciense, Discovery Life, National Geographic, Canal +, Puls 2, Metro, TVN Turbo, Food Network, TTV, Paramount Chanel).

Również w mediach społecznościowych będą cyklicznie prezentowane dłuższe filmowe wizytówki Tarnowa, w których pojawią się wypowiedzi osób związanych z miastem, zachwalające jego atrakcje.

W kampanię zaangażowali się przedstawiciele m.in. instytucji kultury oraz branż hotelarskiej i gastronomicznej, którzy zachęcają do skorzystania ze swoich ofert.

Kampania skierowana jest do osób, które chcą spędzić przynajmniej kilka dni w klimatycznym miejscu, mieście atrakcyjnym turystycznie, pełnym zabytków, bezpiecznym.

Kampania została przygotowana przez Wydział Komunikacji Społecznej oraz Tarnowskie Centrum Informacji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy Chiny to rzeczywiście cyfrowa dyktatura? Nowoczesne technologie vs opresyjne państwo
Następny artykułUM Tarnów: Bez zmian we władzach Tarnowskiej Rady Seniorów