A A+ A++

W związku z dużą ilością pytań informujemy, że sprawy z zakresu dowodów osobistych – składanie wniosków (za wyjątkiem wniosków złożonych elektronicznie) i wydawanie dowodów osobistych załatwiane są wyłącznie osobiście, po uprzednim umówieniu się na wizytę w Urzędzie Miejskim w Suwałkach. Wobec powyższego, osoba zainteresowana złożeniem wniosku lub odbiorem dowodu osobistego powinna zadzwonić i umówić się na spotkanie z pracownikiem ustalając konkrektny termin i godzinę:
 

Wydział Spraw Obywatelskich
DOWODY OSOBISTE
tel. 87 562 80 23

 
Wyjątek stanowią osoby zgłaszające utratę dowodu osobistego. W takiej sytuacji można dokonać zgłoszenia bez wcześniejszego umówienia wizyty w urzędzie.
 

Wniosków o wydanie dowodu osobistego nie można wrzucać do urny znajdującej się w holu urzędu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Suwałki: Życzenia seniorom od Prezydenta Suwałk
Następny artykułMCK Ruda Śląska: Gita Story – śląska komedia muzyczna – zaprasza w listopadzie i grudniu do MCK