W związku z dużą ilością pytań informujemy, że sprawy z zakresu dowodów osobistych – składanie wniosków (za wyjątkiem wniosków złożonych elektronicznie) i wydawanie dowodów osobistych załatwiane są wyłącznie osobiście, po uprzednim umówieniu się na wizytę w Urzędzie Miejskim w Suwałkach. Wobec powyższego, osoba zainteresowana złożeniem wniosku lub odbiorem dowodu osobistego powinna zadzwonić i umówić się na spotkanie z pracownikiem ustalając konkrektny termin i godzinę:
Wydział Spraw Obywatelskich
DOWODY OSOBISTE
tel. 87 562 80 23
Wyjątek stanowią osoby zgłaszające utratę dowodu osobistego. W takiej sytuacji można dokonać zgłoszenia bez wcześniejszego umówienia wizyty w urzędzie.
Wniosków o wydanie dowodu osobistego nie można wrzucać do urny znajdującej się w holu urzędu.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS