A A+ A++

Ostatni dzień „Europejskiego Tygodnia Mobilności” to obchodzony 22 września „Dzień bez Samochodu”. Wszyscy kierowcy w tym dniu mogą podróżować komunikacją ZTM za darmo, jeśli tylko będą mieć przy sobie dowód rejestracyjny samochodu. Ponadto Sosnowiec włączył się w akcję „Przesiadam się na Nextbike” polegającą na wydłużeniu czasu darmowego przejazdu z pół do jednej godziny.

22 września na pasażerów komunikacji miejskiej czekają także pewne niespodzianki. W rolę kontrolera biletów wcieli się Krzysztof Hanke, polski aktor, satyryk, lider znanego, śląskiego „Kabaretu Rak”. “Bercik” swoją podróż rozpocznie ok. 7:00 w Centrum Przesiadkowym Brynów w Katowicach. – Wykorzystujemy humorystyczną konwencję, aby zaskoczyć i rozbawić podróżujących, którzy zdecydowali się spędzić „Dzień Bez Samochodu” z nami. Dlatego wierzę, że uda nam się wywołać wiele spontanicznych uśmiechów. Ten sympatyczny pomysł to również forma podziękowania dla tych, którzy są z nami – mówi Małgorzata Gutowska.

– Widzimy swoją szczególną rolę w rozwoju gospodarczym regionu, a także dbałości o jego perspektywę środowiskową. Inicjujemy systemowe projekty B2B – bardzo zależy nam na nawiązaniu współpracy z regionalnymi pracodawcami tak, aby zostali naszymi partnerami w popularyzacji ekologicznej komunikacji miejskiej wśród pracowników. Szczególnie teraz, w trakcie ETM, zapraszamy do rozmowy duże zakłady z naszego regionu, którym możemy zaproponować indywidualne warunki komercyjne takiej współpracy – mówi Andrzej Stangret, zastępca dyrektora ZTM ds. handlowych.

Firmy, które zostaną partnerem ZTM w budowaniu ekologicznego regionu, mają zagwarantowane do 10 proc. zniżki na zakup biletów dla swoich pracowników. Mogą wykorzystać bilety jako benefity dla pracowników – sami decydują, czy chcą (oraz w jakim zakresie) partycypować w koszcie biletów dla swoich pracowników.  

– Oprócz nadrzędnego celu naszego programu, firmy – partnerzy – mogą odnieść dodatkowe korzyści, na które zwracamy uwagę. Myślę o oszczędności na opłatach za miejsca parkingowe, możliwość redukcji kosztów związanych z samochodami służbowymi. W ramach naszej współpracy, mogą także szeroko promować swoją firmę i markę w regionie – w zależności od zakresu współpracy proponujemy nawet bezpłatną możliwość skorzystania z nośników reklamowych ZTM – podkreśla Andrzej Stangret.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Sosnowiec: Rowerowe nagrody dla miasta
Następny artykułMBP Stalowa Wola: Mariusz Wollny – spotkanie online