A A+ A++

W dniach od 31 stycznia do 4 luty Sekcja Dowodów Osobistych Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego będzie realizować czynności w ograniczonym zakresie i tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Taki stan rzeczy spowodowany jest chorobą pracowników oraz problemami technicznymi. Utrudnienia w obsłudze interesantów mogą się przedłużyć. O zmianie sytuacji będziemy informować w kolejnych komunikatach.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z dyspozycją art. 24. 2. Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. 2021 poz. 816 t.j.) wniosek o wydanie dowodu osobistego składa się w organie dowolnej gminy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowiat Chełm: Odśnieżanie dróg powiatowych
Następny artykułFINAŁ WOŚP z rekordem kończy gmina Lubiewo