A A+ A++

W planach jest rozszerzenie obsługi mieszkańców, w pierwszej kolejności o zagadnienia związane ze sprawami prowadzonymi przez Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji oraz Urząd Stanu Cywilnego. Docelowym rozwianiem ma być voicebot, czyli bot głosowyktóry służy do obsługi konwersacji.

Obecnie Wirtualny Asystent jest w stanie odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania dotyczące jedynie Wydziału Finansowego,. Jest dostępny przez całą dobę, zarówno z komputerów, jak i z urządzeń mobilnych. Wystarczy kliknąć ikonkę „dymku” z podpisem „Wirtualny Asystent” (prawy dolny róg na powyższym zdjęciu) i wprowadzić pytanie lub wybrać z listy interesujący nas temat.

Rozwiązanie będzie testowane do końca bieżącego roku – ewentualne uwagi prosimy zgłaszać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Chatbot znajduje się tutaj.

Wirtualnego Asystenta dostępnego na stronie Urzędu Miasta Łodzi stworzyła nieodpłatnie, w ramach umowy partnerskiej rzeszowska firma OPTeam S.A. która zmapowała potrzeby Urzędu na platformie swojego autorstwa OPTiBOT. Z ChatBota firmy OPTeam S.A. korzysta między innymi Urząd Miasta Rzeszowa. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Łódź: Stypendia artystyczne Miasta Łodzi 2023. Przyjdź na wyjątkowe wystawy!
Następny artykułPolicja Łódź: Boso, bez kasku i uprawnień jechał na motocyklu