Alorica Inc. jest jednym ze światowych liderów w sektorze BPO (outsourcingu procesów biznesowych) oraz rozwiązań CX (customer experience – doświadczenie klienta, czyli kształtowanie kontaktów na linii przedsiębiorstwo-klient w każdym aspekcie procesu zakupowego). W 17 krajach zatrudnia ok. 100 tys. osób i oferuje wsparcie w ponad 30 językach dla wielu branż, począwszy od usług finansowych, technologicznych, turystycznych i hotelarskich, aż do e-commerce i handlu detalicznego
– W łódzkiej siedzibie przewidziano 670 miejsc pracy, choć nie ograniczamy się jedynie do stacjonarnej formy zatrudnienia. Planem na 2024 rok jest znalezienie nowych 520 pracowników. Na tym jednak nie zakończymy naszych poszukiwań, ponieważ docelowo chcemy zatrudniać około 1 tys. osób – mówi Karolina Woźniakowska z Alorica Łódź.
POLECAMY
Praca w Łodzi. Jakich pracowników szuka Alorica?
W tej chwili oferty pracy dotyczą głównie osób potrzebnych do obsługi klientów w różnych językach. Niebawem wraz z powiększaniem się zespołu firma będzie poszukiwać osób do kadry zarządzającej.
Na jakie zarobki można liczyć?
Według ogłoszeń zamieszczanych na portalach pracy np. specjalista do spraw obsługi klienta w języku polskim może uzyskać zarobki w granicach 5,5 – 6,2 tys. zł brutto. Do jego głównych obowiązków będzie należało wsparcie klientów, czyli obsługa zgłoszeń oraz prowadzenie czatów. Wymagania? Znajomość języka polskiego na poziomie C1, angielski minimum na poziomie B2.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS