O ile drużyna ŁKS Łódź cały czas boryka się z ogromnymi problemami sportowymi, tak w finansach klubu zaczyna dziać się coraz lepiej. Łodzianie właśnie pozyskali nowego głównego sponsora, którego logo zagości na koszulkach piłkarzy. To długofalowa współpraca — zapewniają władze klubu. – Podjęcie współpracy z firmą Kramel pomoże nam w realizacji wyzwań, które stoją przed klubem w tym sezonie. Zwraca uwagę też fakt, że współpraca dotyczy pierwszego i drugiego zespołu. To ważne, bo decyzje sportowe podejmowane w klubie […] na różnych poziomach rozgrywkowych są zauważane przez partnerów biznesowych. Współpraca z firmą Kramel oczywiście będzie miała pozytywny wpływ na dywersyfikację przychodów klubu – mówi Michał Frontczak, dyrektor sprzedaży i komunikacji ŁKS.
POLECAMY
Zaczęło się od proporczyka
Współpraca ŁKS z nowym głównym sponsorem miała zaskakujący początek. Wszystko zaczęło się od głośnej sprawy derbowego proporczyka Rycerzy Wiosny, którego nie przyjął kapitan Widzewa. Klub postanowił wystawić go na aukcję charytatywną, a zwycięzcą licytacji okazał się Dariusz Melon, właściciel firmy Kramel. Pieniądze z aukcji zasiliły konto funkcji Happy Kids, a klub zyskał kolejnego partnera. – I ten bardzo szczęśliwy finał sprawy, stał się niejako punktem wyjścia dla kolejnej, której zwieńczeniem było podpisanie w środę przez właściciela firmy Kramel umowy sponsorskiej z Łódzkim Klubem Sportowym — czytamy na stronach ŁKS.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS