A A+ A++

Budowa silnej i pozytywnej marki Grudziądza, szersza promocja walorów Miasta oraz skuteczne działania informacyjne o sprawach ważnych dla Mieszkańców to najważniejsze cele przygotowanych przez Urząd Miejski Grudziądza zmian w obszarze komunikacji społecznej i identyfikacji wizualnej, które zostały przedstawione 27 września.

– Grudziądz to miasto o wyjątkowej historii, wspaniałej tradycji oraz wielkim potencjale rozwojowym. To miasto budowane od ponad 730 lat przez naszych przodków, piszących tę wyjątkową historię, a dziś tworzone przez nas wszystkich, którzy kochają Grudziądz. Czas pokazać naszą dumę, czas pokazać możliwości Grudziądza, czas pokazać, że to miasto otwarte! Miasto otwarte na turystów, otwarte na inwestorów, na nowych mieszkańców. Miasto otwarte na przyszłość, na innowacje, na sukces! – mówi Prezydent Grudziądza Maciej Glamowski.
Trwające od kilku miesięcy w Urzędzie Miejskim prace, realizowane we współpracy z instytucjami i spółkami miejskimi, zaowocowały opracowaniem koncepcji zmian w identyfikacji wizualnej Miasta i jego jednostek oraz zasad prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych. Dziś, 27 września, odbyła się robocza prezentacja wypracowanych zmian dla spółek i instytucji miejskich, podczas której przedstawiono plan wdrożenia zmian i najważniejsze założenia. W spotkaniu z udziałem Prezydenta Grudziądza Macieja Glamowskiego wzięli udział przedstawiciele kilkunastu instytucji i spółek miejskich. Przygotowane zmiany będą sukcesywnie wprowadzane już od początku przyszłego miesiąca.
– Integracja działań, kooperacja jednostek miejskich i spójność komunikacji społecznej to kluczowe warunki budowy silnej marki naszego Miasta. Mamy wiele walorów, spółki i jednostki miejskie pracują w różnych obszarach na poprawę jakości życia w naszym mieście i możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Oczywiście jeszcze wiele pracy przed nami, aby każda Mieszkanka i każdy Mieszkaniec odczuwali pozytywne zmiany i codzienną dumę z Grudziądza, ale ważne, abyśmy wszyscy dokładali swoje cegiełki do tej pracy na rzecz rozwoju Miasta i abyśmy potrafili o tym mówić jednym głosem. Pokażmy wspólnie, że Grudziądz to miasto otwarte na rozwój i na pozytywne zmiany – podkreśla koordynująca projekt nowej wizualizacji i promocji marki Miasta Małgorzata Kosińska, Prezes Zarządu Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego.

Szczegóły projektu znajdują się tutaj.

Biuro Prasowe i Medialne

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicja Chorzów: Podpisanie porozumienia ze związkami zawodowymi służb mundurowych
Następny artykułUM Grudziądz: Jak skutecznie wchodzić na rynki zagraniczne?