A A+ A++

Na zorganizowanej dzisiaj, 4 października, konferencji prasowej władze Grudziądza oraz przedstawiciele spółek i jednostek podległych opowiadali o budowaniu nowej silnej marki Grudziądz i pozytywnej tożsamości Miasta. Będzie to proces wdrażany etapami.

– W ramach miasta funkcjonuje bardzo wiele jednostek podległych, a także spółek. Od wielu lat każdy z tych podmiotów budował swoją indywidualną tożsamość, nie do końca zawsze spójną z tożsamością z Miastem – mówił na spotkaniu z dziennikarzami Maciej Glamowski, Prezydent Grudziądza. – Pracujemy nad tym, by tę spójną politykę informacyjną i promocyjną uporządkować oraz jeszcze bardziej ulepszyć. Zdajemy sobie sprawę, że jest to proces rozłożony na kolejne miesiące. Całość będzie ewolucją, a nie rewolucją.
Grudziądz to miasto bogatej historii i tradycji, które jednak chce iść z duchem czasu. Połączenie tradycji z nowoczesnością ma wyznaczać kierunki rozwoju. Hasłem przewodnim będzie „Grudziądz miasto otwarte”, a towarzyszącym temu logotypem wizerunek jednego z najbardziej rozpoznawalnych grudziądzkich zabytków – Bramy Wodnej. Bramy, która zaprasza do Miasta.
– Chcemy być Miastem otwartym na turystów, na inwestorów, na nowe rozwiązania, nowe technologie, ale i na nowych mieszkańców. Ponadto, chcemy być otwarci na rozwój i na zmiany, które są nieodzowne – dodał Prezydent Glamowski.
Za projekt odpowiedzialny jest Grudziądzki Holding Komunalny.
– We współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego, jednostkami podległymi i spółkami miejskimi wypracowaliśmy plan komunikacji i promocji Miasta Grudziądz – powiedziała Małgorzata Kosińska, prezes GHK. – Zadaliśmy sobie podstawowe pytanie, co jest istotne z punktu widzenia mieszkańców, inwestorów oraz turystów. Odpowiedź na to pytanie sprawiła, że mamy gotowe kierunki do dalszego działania.
W projekcie udział biorą wszystkie jednostki miejskie oraz spółki.
– Jako podmiot otwarty na mieszkańców i turystów doskonale wpisujemy się w te działania – podkreśliła Izabela Piwowarska, dyrektor Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku. – Wzmocni to siłę przekazu. U nas będzie się to objawiało choćby w materiałach, jakie corocznie wydajemy i sprzedajemy turystom. Szata graficzna zostanie ujednolicona, dzięki czemu każdy, kto weźmie taki materiał do ręki, będzie miał pewność, że jest to publikacja związana z Grudziądzem.
Nowy wizerunek Miasta promowany będzie także przez grudziądzkie tramwaje, mające bogatą tradycję.
– Pierwszy nowy tramwaj, który pojawi się na grudziądzkich ulicach w pierwszym kwartale przyszłego roku, nosić będzie nazwę Ułan i nawiązywać będzie do całej spójnej koncepcji, z czego jako spółka się cieszymy – powiedział Paweł Maniszewski, prezes Miejskiego Zakładu Komunikacji.
– Projekt spójnej polityki promocyjnej bardzo nam się podoba, ponieważ jesteśmy dumni z tego, co robimy – oznajmiła Izabela Hirsch-Lewanowska, przedstawiciel Regionalnego Szpitala Specjalistycznego w Grudziądzu. – Chcemy, żeby szpital kojarzony był z Grudziądzem. Zaplanowane działania przewidują współpracę pomiędzy spółkami i innymi podmiotami, co też jest bardzo pozytywne. Chcemy wspólnie działać na rzecz pacjentów, a także mieszkańców.

Karol Piernicki

Rzecznik Prasowy

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Grudziądz: Gratulacje dla sióstr PCK
Następny artykułUM Grudziądz: Spotkanie z Maxem Czornyjem