Wczoraj uruchomiliśmy system, a już dziś znalazł się pierwszy chętny do sprawdzenia usługi. Do “urzędowego” paczkomatu przy ul. Myśliborskiej trafiły pierwsze dokumenty przesłane poprzez InPost Urząd24. W tej chwili zgodnie z procedurami są przetwarzane przez Kancelarię Ogólną magistratu, aby trafić do Wydziału Komunikacji, który docelowo zajmie się sprawą. Dokumenty dotyczą nabycia nowego pojazdu.
Od wczoraj klienci gorzowskiego magistratu mogą załatwiać swoje sprawy urzędowe za pośrednictwem paczkomatów. To przełomowe i innowacyjne rozwiązanie w obsłudze mieszkańców Gorzowa. Już dzisiaj do Kancelarii Ogólnej trafiły pierwsze dokumenty przesłane przy wykorzystaniu nowego rozwiązania, które w czasie pandemii koronawirusa pozwala zachować bezpieczeństwo, a jednocześnie w wygodny i sprawny sposób załatwić sprawy urzędowe obsługiwane przez Wydział Komunikacji.
Obecnie dokumenty są przetwarzane przez Kancelarię Ogólną, w rezultacie trafią do Wydziału Komunikacji, ponieważ dotyczą nabycia pojazdu. Kiedy sprawa zostanie załatwiona klient zwrotne dokumenty odbierze z jednego z dwóch paczkomatów, znajdujących się przy Urzędzie Miasta na ul. Sikorskiego oraz na ul. Myśliborskiej. Zostanie o tym powiadomiony poprzez e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną InPost Mobile. Tam pojawi się adres paczkomatu, do którego będzie musiał się udać po ich odbiór.
Jak nadać dokumenty?
Wystarczy wypełnić prosty formularz na stronie urzad24.inpost.pl/Gorzow i zanieść wymagane dokumenty do dowolnego, wybranego przez siebie paczkomatu na terenie miasta. Koszt nadania paczki wynosi 5,99 zł. Odbieranie dokumentów nadanych przez urzędników do mieszkańców będzie możliwe w paczkomatach InPost przy ulicy Sikorskiego 3-4 oraz przy ulicy Myśliborskiej 34, zlokalizowanych obok budynków Urzędu Miasta.
Co istotne, aby odebrać dokumenty, wcale nie trzeba korzystać z panelu dotykowego. Skrytkę można otworzyć zdalnie przy pomocy darmowej aplikacji InPost Mobile z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play). Dzięki takiemu rozwiązaniu można zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa.
Zachęcamy do wykorzystywania usługi InPost Urząd24 do załatwiania spraw urzędowych.
Karolina Machnicka
Wydział Promocji i Informacji
Wydział Promocji i Informacji
Fot. Bartłomiej Nowosielski
Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS