Chcesz pracować w Urzędzie Miejskim? Sprawdź, na jakie stanowiska trwają obecnie nabory!
Jeśli posiadasz cechy takie jak: identyfikacja z Dąbrową Górniczą, komunikatywność, dążenie do rezultatów, wysoka kultura osobista, otwartość na zmiany, elastyczność, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, umiejętność pracy w zespole – sprawdź naszą ofertę!
Oferta pracy: Podinspektor / Wydział Polityki społecznej
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:
- Realizacja zadań związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji na realizację zadań własnych gminy udzielanych w oparciu o przepisy ustawy
z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, a w szczególności: przygotowanie i realizacja konkursów, przygotowanie i realizacja umów, rozliczanie przekazanych dotacji, a także kontrola podmiotów dotowanych. - Wykonywanie zadań związanych z realizacją programów i projektów finansowanych ze środków zewnętrznych z obszaru pomocy społecznej,
w tym z ich rozliczeniem. - Realizacja zadań związanych ze współpracą oraz koordynacją działań Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej (w tym przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta oraz projektów uchwał Rady Miejskiej).
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie zapewnienia schronienia i niezbędnej pomocy osobom bezdomnym.
- Sporządzanie zbiorczych kwartalnych i rocznych informacji o dotacjach przekazanych podmiotom ze środków budżetowych gminy pozostających w dyspozycji Wydziału Polityki Społecznej.
- Koordynacja działań dot. przygotowywania materiałów dla potrzeb Komisji Stałych Rady Miejskiej.
- Pomoc przy realizacji zadań związanych z dokonywaniem półrocznej oceny ważności aktów prawnych wewnętrznych oraz zadań Wydziału pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji w zakresie realizacji zadań dot. kontroli zarządczej Wydziału oraz jednostek organizacyjnych dla których
Aplikuj na stanowisko Podinspektora w Wydziale Polityki Społecznej wyłącznie poprzez formularz rekrutacyjny!
Oferta pracy: Podinspektor / Wydział Urbanistyki i Architektury
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:
- Prowadzenie postępowań z zakresu prawa budowlanego
- Wydawanie zaświadczeń i wezwań zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego
- Obliczanie opłat skarbowych
- Archiwizacja
- Sprawozdawczość, raportowanie
- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie
- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego
Aplikuj na stanowisko Podinspektora w Wydziale Urbanistyki i Architektury wyłącznie poprzez formularz rekrutacyjny!
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS