A A+ A++

Google i Amazon są najczęściej wykorzystywanymi markami w atakach phishingowych. Rośnie też liczba ataków tego typu dokonywanych za pomocą złośliwych e-maili – stanowią już jedną czwartą całej puli.

Ataki phishingowe są coraz popularniejsze

W II kw. 2020 wg raportu Check Point Software Technologies, Google i Amazon były najczęściej naśladowanymi markami w próbach phishingu. Apple, który był najczęściej wykorzystywany w I kw. br. spadł na 7. pozycję.

W sektorze mobilnym najczęściej wykorzystywana w atakach phishingowych jest marka Facebook, na drugim miejscu znalazł się WhatsApp.

Zobacz również:

Phishing jest wykorzystywany w większości cyberataków. Wg szacunków raportu Verizon, jest punktem wyjścia dla ponad 90% prób wszystkich cyberataków a jedna trzecia rzeczywistych naruszeń danych dotyczy właśnie phishingu.

Technologie, bankowość i media społecznościowe to sektory, które hakerzy wykorzystują w swoich działaniach najchętniej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZaproszenie na obchody
Następny artykułZostań w domu z książką – odc 10