A A+ A++

​Unity Technologies przejmuje Ziva Dynamics, aby wykorzystać ich technologię renderowania ultra realistycznych postaci. Oprócz tego gry będą mogły być tworzone z wykorzystaniem uczenia maszynowego i biomechaniki.

Unity Technologies robi wszystko, aby być najbardziej innowacyjną firmą w dziedzinie grafiki 3D i symulacji. Ostatnie – i jedno z wielu – przejęcie pokazuje, jaki kierunek chcą obrać właściciele popularnego silnika. Unity to główny silnik gier używany zarówno przez niezależnych twórców gier, jak i studia AAA. Wydany został w 2005 roku i nadaje się świetnie zar … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWraca nauka zdalna do 27 lutego! Dotyczy szkół podstawowych (klas V-VIII) i szkół średnich
Następny artykułALDI testuje technologię rozpoznającą wiek klientów