A A+ A++

Świadczy o tym chociażby analiza cen detalicznych, prowadzona przez UCE Research, Hiper-Com Poland i Wyższe Szkoły Bankowe. W marcu 2022 roku w sklepach było drożej dokładnie o 15,6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2021 roku. Jednak niektóre kategorie produktów zaliczyły aż dwucyfrowe wzrosty: produkty tłuszczowe np. zanotowały wzrost o 53,8 proc. r/r, mąka 28 proc., wołowina 30,2 proc., drób zdrożał – o 15,2 proc., mięso wieprzowe o 12 proc.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPorażka zawodników Seven w Kielcach
Następny artykułWysokie koszty działalności największą bolączką firm [Badanie]