A A+ A++
fot. google.com/maps

W Tauronie w ciągu kilunastu dni uruchomiono specjalne kanały obsługowe dedykowane uchodźcom. Jednym z kanałów obsługowych jest czat z doradcą. W trakcie wirtualnego spotkania można załatwić wszystkie sprawy, podobnie jak dzięki infolinii. Konsultanci udzielają tam wszelkich informacji i przyjmą zlecenie do realizacji.

Proste załatwienie spraw ma być jednym z priorytetów w kontakcie z interesantami

– przyznaje rzecznik Łukasz Zimnoch. Firma usuwa bariery komunikacyjne, architektoniczne i cyfrowe. Wychodzi np. na przeciw seniorom, którzy stanowią obecnie 25% obsługiwanych osób. Chce też ułatwić korzystanie z usług dla niepełnosprawnych.

Zobacz także:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInternet pokochał wirtualne płótno na Reddicie, nie zabrakło tam gier
Następny artykułWYDMINY: Przekazanie samochodu ratowniczo-gaśniczego jednostce OSP Wydminy