A A+ A++

Quartararo w sobotę pierwszy raz wsiadł na Yamahę YZR-M1 w specyfikacji 2020 i należycie wykorzystał ją też dzisiaj, narzucając mocne tempo. Zawodnik Petronas SRT wykręcił 1:58.349s po krótkiej walce z Calem Crutchlowem o pierwsze miejsce w tabeli. Wyprzedził zawodnika LCR o 0.082s, który wczoraj narzekał na słaby skręt Hondy.

Alex Rins zasiadający na Suzuki skompletował trójkę. Zespół testował m.in nowe rozwiązania aerodynamiczne, z których korzystało już Ducati w zeszłym roku. Rins sprawdził też nowy amortyzator Ohlinsa.

Czwarty Francesco Bagnaia z Pramaca był najlepszym zawodnikiem jeżdżącym na Ducati. Był 0,039s przed swoim mentorem – Valentino Rossim. Danilo Petrucci uzyskał szósty czas, na najwyżej sklasyfikowanym fabrycznym Ducati. Dziś prezentował pewne oznaki lepszego tempa, borykając się jednak nieco z nową aerodynamiką. Był przed Polem Espargaro, Jackiem Millerem i Aleixem Espargaro.

Aleix Espargaro zaliczył dzisiaj dłuższy przejazd na nowym RS-GP. Serię dwunastu okrążeń regularnie pokonywał w 1:59 min, ale w dalszej pracy przeszkodziły problemy z wydechem.

Dziesiątkę zamknął Joan Mir. Za sobą zostawił Miguela Oliveirę oraz Marca Marqueza, który dziś ponownie zaliczył wywrotkę, na szczęście niegroźną.

Andrea Dovizioso był dopiero czternasty, tracąc do najlepszego czasu 0,510s, podczas gdy osiemnastkę dzieliło 0,820s. Pracował głównie nad ustawieniami, próbując dostosować je do nowej tylnej opony Michelin. 

Maverick Vinales spędził dzień na porównywaniu dwóch Yamah w specyfikacji 2020 starając się zaliczać dystanse wyścigowe. Jorge Lorenzo na zeszłorocznym M1 był 1,3s wolniejszy od Quartarao. Przejechał aż 83 okrążenia.

Kolejne testy przedsezonowe odbędą się w Katarze w dniach 22-24 lutego.

WYNIKI

Miejsce Zawodnik Motocykl Czas/strata Okrążenia
1 Fabio Quartararo Yamaha 1’58″349 57
2 Cal Crutchlow Honda +0″082 69
3 Álex Rins Suzuki +0″101 42
4 Francesco Bagnaia Ducati +0″153 53
5 Valentino Rossi Yamaha +0″192 51
6 Danilo Petrucci Ducati +0″257 51
7 Pol Espargaró KTM +0″261 34
8 Jack Miller Ducati +0″267 48
9 Aleix Espargaró Aprilia +0″345 45
10 Joan Mir Suzuki +0″387 32
11 Miguel Oliveira KTM +0″415 22
12 Marc Márquez Honda +0″423 47
13 Franco Morbidelli Yamaha +0″489 58
14 Andrea Dovizioso Ducati +0″510 51
15 Johann Zarco Ducati +0″602 42
16 Álex Márquez Honda +0″693 49
17 Brad Binder KTM +0″755 45
18 Maverick Viñales Yamaha +0″820 83
19 Tito Rabat Ducati +1″200 59
20 Jorge Lorenzo Yamaha +1″348 45
21 Bradley Smith Aprilia +1″492 60
22 Takaaki Nakagami Honda +1″511 48
23 Iker Lecuona KTM +1″549 23
24 Sylvain Guintoli Suzuki +1″751 27
25 Mika Kallio KTM +1″799 43
26 Tester Yamahy Yamaha +2″774 49
27 Takuya Tsuda Suzuki +5″325 16
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMark Tremonti (Alter Bridge) wskazuje najlepszą metalową płytę wszech czasów
Następny artykułNBA. Broniący tytułu Toronto Raptors z klubowym rekordem