A A+ A++

Assassin’s Creed to popularna marka generująca wydawcy niemały przychód i to mimo głosów krytycznych dotyczących ostatnich epizodów. Francuski wydawca ujawnił, że AC przez 12 miesięcy do 31 marca 2021 roku odnotował rekordową sprzedaż.

Łączne przychody serii wzrosły o 50% względem poprzedniego, niesamowitego rezultatu osiągniętego w roku obrotowym 2012-2013. Yves Guillemot, szef Ubisoftu, przemawiając do inwestorów podczas konferencji poświęconej całorocznemu sprawozdaniu finansowemu potwierdził, iż ogromny wkład w ten sukces włożył najnowszy epizod Assassin’s Creed: Valhalla.

Przyczynił się do tego także AC: Oddysey i udostępniona dla gry dodatkowa zawartość. “To, co obserwujemy w przypadku Assassins’s Creed, to doskonały przepis na sukces i dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć katalog popremierowej treści, by uczynić całość najsilniejszą marką” – powiedział Yves Guillemot.

Assassin’s Creed to nie jedyna licząca się franczyza dla Ubisoftu, na tej liście są jeszcze m.in. Far Cry czy Watch Dogs. Natomiast do AC: Valhalla zadebiutowało ostatnio nowe DLC – Gniew Druidów, k … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHotele otwarte! Jak wyglądał pierwszy weekend po poluzowaniu obostrzeń? Czy kolejne spędzimy poza domem!?
Następny artykułZ punktu widzenia – cykl spotkań z fotografami, odcinek 9 (Margo Tlałka)