A A+ A++

Z redakcją Rock, Paper, Shotgun porozmawiał ostatnio Philip Lawrence, starszy projektant narracji w studiu Deck Nine (należącym do Square Enix), który wypowiedział się na temat modelu epizodycznego.

Jak wiadomo, przygodówki nastawione na małą ilość mechanik kosztem masy mniej lub bardziej znaczących wyborów, bardzo często były podzielone na epizody wydawane w pewnych odstępach czasowych. Sprawiało to, że fani takowych gier mogli zapoznać się z wycinkiem historii, a dopiero za kilka tygodni mogli kontynuować przygodę.

Takowymi tytułami było chociażby pierwsze Life is Strange. Deck Nine odpowiadało za zeszłoroczne Life is Strange: True Colors, które zostało wydane w nowym modelu – również z rozdziałami, ale wszystkie odcinki były sprzedawane od razu, a nie wydawane po pewnym czasie po premierze.

Lawrence uważa to za właściwą decyzję i mówi, że nie wyobraża sobie, aby jego zespół miał wrócić do wcześniejszego modelu epizodycznego. Badając rynek, zauważyli oni, że spora część zainteresowanych jest sfrustrowana dzieleniem gier i byciem zmuszonym do czekania na kontynuację wydarzeń w następnym rozdziale.

Deck Nine chce uniknąć takich sytuacji, więc możemy być pewni, że odcinki w ich nadchodzących pozycjach – niczym w Life is Strage: True Colors – będą wydawane “normalnie”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSteam, Epic Games Store – 4 darmowe gry na 5 sierpnia 2022 roku
Następny artykułMichal Masek: Stworzyliśmy idealne warunki do treningu