Jeszcze przed premierą Marvel’s Avengers słyszeliśmy o wielkim wsparciu gry, ale Crystal Dynamics potwierdziło, że jeszcze w tym roku prace nad nową zawartością do produkcji zostaną wstrzymane. Sytuację projektu skomentował Cezar Virtosu, który nie ukrywa, że studio liczyło na większy sukces.
Marvel’s Avengers było rozwijane przez kilka długich lat i jest to pierwsza produkcja z wieloletniej współpracy pomiędzy Square Enix i Marvelem. W ostateczności zadebiutowały dwie gry, jednak przygoda zespołu superbohaterów od Crystal Dynamics zmierzyła się ze sporą krytyką.
Cezar Virtosu pracował przy Marvel’s Avengers i podczas rozmowy z redakcją EDGE nie ukrywał, że w tym wypadku nie wszystko poszło po myśli deweloperów. Twórca opuścił już Crystal Dynamics i podczas rozmowy potwierdził, że stworzenie gry było „wymagające”.
Deweloper nie mógł wchodzić w większe szczegóły na temat projektu, ale oficjalnie „przeprosił” za tytuł. Jak wiadomo Marvel’s Avengers nie osiągnęło oczekiwanych wyników, co zapewne zmieniło plany Crystal Dynamics, które nie mogło już szykować wielkich dodatków, a rozpoczęło odcinanie kuponów od wcześniej opracowanej zawartości.
Na przestrzeni ostatnich lat widzieliśmy kilka wielkich „powrotów” – deweloperzy po problematycznych premierach dopracowywali i rozbudowywali pozycje, by następnie móc mówić o wielkim sukcesie, ale Marvel’s Avengers już nie powróci na odpowiedni tor.
[Aktualizacja #1]
Odrobinę inne światło na sytuację przedstawił Jason Schreier, który poinformował, że Cezar Virtosu tak naprawdę nie pracował bezpośrednio dla Crystal Dynamics, a był dyrektorem kreatywnym studia Virtuos Paris, które pomagało przy pracach nad Marvel’s Avengers.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS