A A+ A++

Grupa TVN Warner Bros. Discovery imponuje wynikami oglądalności, utrzymując pozycję lidera na rynku medialnym. W maju 2023 roku osiągnęła imponujący udział na poziomie 23,9% w widowni komercyjnej 20-54. Kanały należące do tej Grupy Mediowej zdobyły największe uznanie widzów, a stacje TVN24 i TVN24 BiS dominowały w kategorii stacji informacyjnych.

Które programy widzowie najchętniej oglądali w maju?

W maju 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym był TVN, uzyskując udział na poziomie 8,57%. Polsat oraz TVP2 zajęły kolejne pozycje z udziałem odpowiednio 7,83% i 5,09%. Stacje TVP1 oraz TVN7 również odnotowały udziały na poziomie 5,04% i 3,97%. Wyniki potwierdzają, że Grupa TVN Warner Bros. Discovery wciąż utrzymuje swoją dominację na rynku, zdobywając wysokie wyniki oglądalności i ciesząc się nieustającym zainteresowaniem widzów.

Najpopularniejsze programy TVN – co widzowie oglądali w maju?

Najchętniej oglądanym programem w majowej ramówce stacji TVN były „Fakty”, których wydanie z 14 maja przyciągnęło przed ekrany ponad 2,1 mln osób (udział na poziomie 19,7% w grupie wiekowej 4+). Drugie miejsce zajął program „Kuchenne rewolucje”, którego odcinek z 18 maja obejrzało prawie 1,5 mln widzów (udział na poziomie 13,7% w grupie wiekowej 4+). Równie liczne grono ponad 1,4 mln widzów zgromadziło przed ekranami wydanie magazynu interwencyjnego „Uwaga” z 15 maja (udział na poziomie 11,8% w grupie wiekowej 4+), zapewniając temu programowi trzecie miejsce.

W minionym miesiącu program śniadaniowy stacji TVN cieszył się dużym zainteresowaniem wśród widowni komercyjnej. Wydania „Dzień Dobry TVN” emitowane w tygodniu osiągnęły udział na poziomie 9% (grupa wiekowa 20-54), a weekendowe 10,8% (grupa wiekowa 20-54), co pozycjonuje program jako lidera w tej kategorii.

Fakty wciąż najchętniej oglądanym programem informacyjnym

„Fakty” TVN w maju 2023 roku niezmiennie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średnia dzienna widownia „Faktów” wynosiła ponad 2,1 mln na obu antenach (TVN i TVN24 BiS), przy łącznym udziale 21,2% w grupie wiekowej 4+. W grupie wiekowej 20-54 lat „Fakty” TVN w maju 2023 roku osiągnęły 22,3% udziału w rynku.

TVN24 był w maju najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju. Stacja uzyskała w analizowanym okresie udział na poziomie 5,2% w grupie wiekowej 4+ oraz 3,5% w widowni komercyjnej 20-54. Całe newsowe portfolio nadawcy – TVN24 i TVN24 BiS – osiągnęło 5,8% udziału w grupie wszystkich widzów.

TVN24.pl utrzymuje pozycję lidera portali stacji telewizyjnych już kolejny miesiąc – tylko w maju stronę odwiedziło niemal 9,8 mln użytkowników, generując ponad 105 mln odsłon. Serwis uzyskał łączny udział 30,4% wśród wszystkich użytkowników korzystających z witryn stacji telewizyjnych.

W maju TVN24 BiS osiągnął najlepszy wynik oglądalności w swojej historii, uzyskując 0,6% udziału w grupie wiekowej 4+.

Ponadto, TVN Style w grupie wiekowej 20-54 osiągnął 0,4% udziału, a TVN Turbo – 1% udziału w widowni komercyjnej.

O TVN Warner Bros. Discovery:

Polski oddział amerykańskiego przedsiębiorstwa mediowego Warner Bros. Discovery. Powstał w maju 2018 roku jako TVN Grupa Discovery po przejęciu Grupy TVN przez Discovery. W maju 2022 roku, w wyniku fuzji między Discovery a WarnerMedia, zmienił nazwę na TVN Warner Bros. Discovery i rozszerzył swoją działalność o usługi odziedziczone po WarnerMedia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCARBON Silesia Festival: Elektronika w Postindustrialnej Przestrzeni – 23-24 czerwca!
Następny artykułGorzowianie gotowi do startu w Igrzyskach Europejskich. “Celujemy w kilka medali”