W Polsce trwa tzw. “protest wolnych mediów” przeciwko nowemu podatkowi zapowiadanemu przez rząd mającemu wesprzeć naszą służbę zdrowia. W ramach protestu największe portale i stacje telewizyjne zrezygnowały ze swojej normalnej ramówki, a widzów i użytkowników raczą czarnymi planszami, na których domagają się rezygnacji z nowej daniny. Ta akcja, nikt nie uwierzy, że spontaniczna, zupełnie przypadkiem pokazała, jak wielką przewagę medialną mają środowiska lewicowo-liberalne.
Co ciekawe, najbardziej obrazowo obecną przewagę zasięgową liberalnych mediów na rynku pokazał TVN24. Na swoim kanale Twitterze, serwis wrzucił wiele mówiący obrazek. Wszystkie wyczernione stacje należą do TVN, poza TVP.info sygnał nadawały jedynie CNN i SkyNews.
– Świetna ilustracja przewag na rynku medialnym. Szczujnia na czarno. 19:5. Sami się zaorali. Dziękuję za uwagę – zdjęcie, zostało natychmiast zauważone przez użytkowników.
“Wiele mediów przyłączyło się do akcji „Media bez wyboru”. Pokazujemy, jakim zagrożeniem dla rynku mediowego jest proponowana przez rząd opłata od reklamy. Widzowie mogą zostać pozbawieni wyboru i różnorodności, do których są przyzwyczajeni. #mediabezwyboru”
Świetna ilustracja przewag na rynku medialnym.
Szczujnia na czarno.
19:5.
Sami się zaorali.
Dziękuję za uwagę. https://t.co/G1mznm8Pkw— Kazimierz Wielki – esencja średniowiecza (@KazimierzIIIWlk) February 10, 2021
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS