Studio Trigger Happy Interactive zdecydowało, że po wielu miesiącach tkwienia w opcji wczesnego dostępu, cyberpunkowa strzelanka Turbo Overkill gotowa jest do swojej pełnoprawnej premiery. Gotowi na prawdziwą jazdę bez trzymanki?
Źródło fot. Apogee Software
i
W Turbo Overkill trafiamy do cyberpunkowego miasta Paradise, któremu zagraża coraz bardziej panosząca się sztuczna inteligencja. Głównym bohaterem gry jest cyborg, Johnny Turbo, który posiada piłę łańcuchową zamiast nogi i tylko jedno zadanie – wyeliminować każdego, kto wejdzie mu w drogę. W tym celu wykorzystujemy szeroki wachlarz broni i modyfikacji ciała, które zapewnią nam unikatowe zdolności.
Zainteresowani? Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, to mamy dla Was bardzo dobrą wiadomość. Już 18 lipca ten niezwykle chwalony (na Steamie posiada 98% pozytywnych ocen) boomer shooter opuści opcję wczesnego dostępu i zadebiutuje w wersji 1.0.
To jednak nie koniec niespodzianek. Twórcy gry – Trigger Happy Interactive – udostępnili graczom Turbo Overkill pierwszą część aktualizacji Final Episode. Z kolei jej druga odsłona zadebiutuje wraz z finalną wersją tytułu.
Lista poprawek i nowości jaką deweloperzy wprowadzili do swojego dzieła jest doprawdy imponująca. Począwszy od całej palety nowych wrogów, przez wyeliminowanie różnego rodzaju błędów, a kończąc na mocno przebudowanej mapie – wszystko to ma jeszcze bardziej wpłynąć na, i tak już sporą radość z gry. Ze szczegółami aktualizacji możecie zapoznać się pod tym linkiem. Z kolei poniżej udostępniamy zwiastun prezentujący Turbo Overkill: The Final Episode w akcji.
Produkcja dostępna jest na razie wyłącznie na PC (Steam oraz GOG). Ponadto twórcy pracują nad wersjami konsolowymi, choć data ich premiery nie jest jeszcze znana. W planach deweloperów jest również tryb multiplayer oraz wsparcie modów.
Jeśli nie jesteście w pełni przekonani do Turbo Overkill, w każdej chwili możecie wypróbować wersję demonstracyjną gry.
Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Zamiast obliczać, ile Ala ma kotów, wolał zamykać się w swoim świecie i wymyślać nowe historie ulubionego anime – Dragon Ball.
Po latach nauki przyszedł czas stagnacji, którą wolał nazywać „szukaniem życiowego celu”. Wypatrując przeznaczenia w trakcie 58. seansu ukochanej Szklanej pułapki, postanowił – niczym John McCLane – zawalczyć o lepszą przyszłość. Z pomocą przyszła redakcja Gry-Online.pl, która przyjęła go pod swoje skrzydła.
Jako że autor jest świeżakiem w newsroomie, nie ma jeszcze docelowej tematyki na jakiej chce się skupić (mimo że podstępny Łosiu wabi go w mroki gamingu). Możecie się zatem spodziewać od „Ponurego Żniwiarza” newsa o symulatorze rolnictwa, jak i wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów.
Jeśli kiedykolwiek usłyszycie, że granie na konsoli i oglądanie filmów do niczego nie doprowadzi – przypomnijcie sobie Kamila.
więcej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS