A A+ A++

Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego dla piw marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy nawiązują do ważnych dla nich zasad w pracy i w życiu codziennym, jest emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.

Nowy spot jest kontynuacją dotychczasowej kampanii marki i działań na platformie komunikacyjnej Okocimia, która została uruchomiona w 2017 r. pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.

Podobnie jak w poprzednich odsłonach, w reklamie pojawiają się okocimscy piwowarzy, prawdziwi eksperci w swoim fachu. Opowiadają o zasadach, którymi kierują się w pracy i w codziennym życiu. Poznajemy ich też od strony prywatnej – jako kolegów z pracy, których łączy nie tylko wspólna pasja warzenia piwa, ale też przyjacielska relacja. Spot „Zasady” wspiera flagowe piwo Jasne Okocimskie oraz Mocne Dubeltowe, Klasyczną Pszenicę, Polskie Ale i Mistrzowski Porter.

Kampania 360° wykorzystuje reklamę ATL-ową i digitalową, w tym m.in. media społecznościowe.

Za strategię komunikacji i kreację spotów reklamowych dla Okocimia odpowiedzialna jest agencja reklamowa Upside. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny HIGHNOON.PL, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

Link do nowego spotu: https://youtu.be/UZakpank4xw

Foto: mat. prasowe

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŁowcy Mitów – Skarb Piratów z Kokosowej Wyspy
Następny artykułFAQ Diamentów Forbesa