Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego dla piw marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy nawiązują do ważnych dla nich zasad w pracy i w życiu codziennym, jest emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.
Nowy spot jest kontynuacją dotychczasowej kampanii marki i działań na platformie komunikacyjnej Okocimia, która została uruchomiona w 2017 r. pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach, w reklamie pojawiają się okocimscy piwowarzy, prawdziwi eksperci w swoim fachu. Opowiadają o zasadach, którymi kierują się w pracy i w codziennym życiu. Poznajemy ich też od strony prywatnej – jako kolegów z pracy, których łączy nie tylko wspólna pasja warzenia piwa, ale też przyjacielska relacja. Spot „Zasady” wspiera flagowe piwo Jasne Okocimskie oraz Mocne Dubeltowe, Klasyczną Pszenicę, Polskie Ale i Mistrzowski Porter.
Kampania 360° wykorzystuje reklamę ATL-ową i digitalową, w tym m.in. media społecznościowe.
Za strategię komunikacji i kreację spotów reklamowych dla Okocimia odpowiedzialna jest agencja reklamowa Upside. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny HIGHNOON.PL, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).
Link do nowego spotu: https://youtu.be/UZakpank4xw
Foto: mat. prasowe
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS