A A+ A++

29 maja ING poinformował, że doszło do wycieku danych przez lukę w systemie operatora kart płatniczych. Okazało się, że wyciek był większy i objął też karty klientów dwóch innych banków.

Fot. Shutterstock / Warszawa w Pigułce

Część kart Visy zablokował już ING Bank Śląski, Santander Bank Polska oraz Bank Millennium.

Nie wiadomo dokładnie ilu klientów mogło zostać dotkniętych wyciekiem. Jeżeli Wasza karta przestała działać trzeba zwrócić się do banku, by wyrobić nową.

W sprawie wycieku zabrał też głos główny zainteresowany, a więc firma Visa. Okazało się, że do wycieku doszło po stronie jednego ze sprzedawców.
„W przypadku, gdy sprzedawcy, nasi klienci lub partnerzy informują nas o jakichkolwiek chwilowych naruszeniach ich zabezpieczeń, które narażają informacje o rachunkach płatniczych na ryzyko, dbamy o to, by odpowiednie, potencjalnie dotknięte zdarzeniem banki otrzymały stosowną informację. Działania te wynikają z naszej roli w zakresie ochrony oraz zapewniania funkcjonowania ekosystemu płatności i pozwalają bankom na podjęcie odpowiednich kroków w celu ochrony posiadaczy kart. W ramach tego incydentu systemy Visa nie doznały żadnych naruszeń i nadal funkcjonują bez zakłóceń”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZnamy zwycięzców pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek e-sportowych Predator Games 2023
Następny artykułЭрдоган в последний момент отказался от участия в европейском саммите в Молдове – СМИ