Bawarczyk z BMW i Andretti Motorsport pokonał o dwie sekundy Jean-Érica Vergne. Lucas Di Grassi jako drugi mistrz stanął na podium.
Nick Cassidy prowadził od startu. Jean-Éric Vergne podążał za Nowozelandczykiem. Alex Lynn szeroko przejechał pierwszy zakręt, spadając za Buemiego i Günthera.
Nyck de Vries urwał osłonę koła na zakręcie 10. Sérgio Sette Câmara (mapowanie przepustnicy) i Oliver Turvey (przekroczona moc) otrzymali drive through.
Pascal Wehrlein obrócił Sparka Alexa Lynna na zakręcie 10 i wycofał się z wyścigu (10). Günther odebrał Buemiemu P3. Di Grassi wyprzedził Rowlanda i Buemiego.
Mitch Evans zatrzymał się na pierwszym zakręcie, powodując podwójną żółtą flagę, a następnie FCY. Po aktywacji trybu ataku Robin Frijns minął Lynna, Buemiego i Rowlanda.
Jake Dennis dwukrotnie zablokował koło na hamowaniu, wycofując się po 30 okrążeniu. Stoffel Vandoorne zaliczył kontant z Normanem Nato na zakręcie 9.
Na 30 okrążeniu Jean-Éric Vergne po kontakcie wyprzedził Nicka Cassidy’ego. Maximilian Günther wykorzystał zamieszanie i przejął P1. Lucas Di Grassi awansował na P3.
Jean-Eric Vergne, DS Techeetah, second position, Maximilian Guenther, BMW I Andretti Motorsport, first position, Lucas Di Grassi, Audi Sport ABT Schaeffler, third position, on the podium
Photo by: Andrew Ferraro / Motorsport Images
Maximilian Guenther, BMW I Andretti Motorsport, the BMW I Andretti team celebrate on the podium
Photo by: Andy Hone / Motorsport Images
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS