A A+ A++

Nieustanny wyścig zbrojeń i rozwój jednostek napędowych sprawiły, że producenci opracowali zoptymalizowane ustawienia silnika, które zapewniają krótkotrwały wzrost osiągów. Obciążenia konstrukcji i zużycie paliwa uniemożliwiają korzystanie z pełni mocy na długim dystansie, jednak pozwalają na zmaksymalizowanie wydajności w kwalifikacjach. Za lidera w tej kwestii od dawna uważany jest Mercedes.

Według serwisu RaceFans FIA zamierza zakazać trybu kwalifikacyjnego począwszy od sezonu 2021, a do zespołów zostało już wysłane odpowiednie pismo w tej sprawie.

Intencją FIA jest, aby podczas kwalifikacji ustawienia osiągów silnika były takie same, jak w czasie wyścigu. Wymóg ten byłby wdrożony dzięki modyfikacji obecnie już istniejącej reguły parku zamkniętego.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułI bieg wDECHĘrun już za nami! [zdjęcia]
Następny artykułIzrael jest zainteresowany rosyjską szczepionką przeciw koronairusowi