A A+ A++

Trwa wylewanie zjazdów na ścieżce rowerowej

Od ubiegłego roku trwają intensywne prace przy drugim etapie budowy ścieżki rowerowej na nieczynnej linii kolejowej prowadzącej ze Szczytna do Biskupca. Aktualnie wylewane są zjazdy.

Rower to wspaniały środek transportu. Wystarczy na niego wsiąść i jechać przed siebie – nie musimy martwić się paliwem czy korkami. Zyskuje się dobre zdrowie i samopoczucie. Przyjemność z jazdy jest jeszcze większa, kiedy trasa wiedzie przez łąki i lasy. Tak właśnie jest na ścieżce ze Szczytna do Ochódna.

Przypomnijmy wjazd na nią znajduje się w Szczytnie, przy ul. Ostrołęckiej. Trasa prowadzi przez lasy i łąki Powiatu Szczycieńskiego, aż do dawnego dworca kolejowego w miejscowości Ochódno. Jej długość to łącznie 8 km. Również w Ochódnie znajduje się wiata przystankowa, gdzie można odpocząć przed dalszą drogą.

Aktualnie trwa budowa drugiego etapu ścieżki przez Gminę Dźwierzuty. Koszt inwestycji, to prawie 5,5 mln. Ścieżka będzie miała długość prawie 23 km i szerokość 2 m. Nawierzchnia zbudowana zostanie z mas bitumicznych. Nie zabraknie też oznakowania, co wpłynie na poprawę bezpieczeństwa. Co ważne wybudowane zostaną dwa miejsca obsługi rowerzystów. Pierwsze w miejscowości Dźwierzuty, drugie w Popowej Woli.

Zadanie obejmuje również remont wiaduktów wzdłuż ścieżki. Początek trasy znajduje się na granicy Gmin Szczytno i Dźwierzuty (w miejscu, w którym zakończono pierwszy etap inwestycji dofinansowanej ze środków RPO WiM 2014-2020). Koniec robót wchodzących w drugi etap budowy znajduje się na granicy Gmin Dźwierzuty i Biskupiec, w pobliżu “Łąki Dymerskiej”.

Opis. Trwa wylewanie zjazdów na ścieżce rowerowej.
Trwa wylewanie zjazdów na ścieżce rowerowej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMaterace sprężynowe we Wrocławiu – jaki to model i dlaczego warto go kupić?
Następny artykułKotły na pellet drzewny – wszystko, co trzeba o nich wiedzieć, ale wstyd pytać!