Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Olecku
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY
1. Nazwa i adres jednostki: Środowiskowy Dom Samopomocy w Olecku, ul. Armii Krajowej 26, 19-400 Olecko
2. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania:
1) posiada obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz
za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o kierunku rachunkowość i posiada, co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
5) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów finansowych i kadrowych;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
3. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność interpretacji i zastosowania aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzchownych zadań,
2) znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
3) znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
4) znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, KPA, zamówień publicznych, prawa pracy,
5) znajomość zasad finansowania zadań z pomocy społecznej, w tym zasad finansowania działalności środowiskowego domu samopomocy,
6) posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
7) umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów, księgowych, sprawozdawczych i bankowych,
8) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
9) umiejętność pracy w zespole,
10) zaangażowanie, kreatywność i punktualność,
11) dokładność i samodzielność,
12) dyspozycyjność.
4. Zakres wykonywania zadań na w/w stanowisku:
1) organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) wykonywanie dyspozycji środków finansowych,
3) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
4) dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
5) sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,
6) prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników i zleceniobiorców
7) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
8) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym,
9) prowadzenie rozliczeń otrzymywanych dotacji,
10) rozliczenie inwestycji,
11) rozliczenie inwentaryzacji,
12) właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną,
13) prowadzenie syntetycznej i analitycznej rachunkowości jednostki oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym zakresie,
14) opracowanie układu wykonawczego budżetu, kontrola jego realizacji, bieżąca jego aktualizacja oraz monitorowanie postępu finansowego planu budżetowego,
15) prowadzenie ewidencji kart drogowych i miesięcznych kart eksploatacyjnych, prowadzenie wszelkich rozliczeń związanych z pracą kierowców,
16) opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,
17) prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
18) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
19) nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
20) kompletowanie i wstępna weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych;
21) prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,
22) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownika ŚDS należą do kompetencji Głównego księgowego,
23) współpraca ze Skarbnikiem Gminy.
Ponadto:
1. prowadzenie spraw kadrowych pracowników ŚDS w Olecku zgodnie z Kodeksem Pracy;
2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników;
3. Przygotowywanie miesięcznych list obecności;
4. Sporządzanie umów o pracę, umów o dzieło i zleceń, umów z kontrahentami;
5. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników.
6. Prowadzenie rejestru:
a) druków ścisłego zarachowania,
b) prowadzenie rejestrów pracowników dotyczących stażu pracy, nagród, nagród jubileuszowych, ocen pracy, urlopów.
7. Wydawanie świadectw, zaświadczeń pracowniczych
8. Prowadzenie archiwum zakładowego.
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego księgowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Olecku” należy składać do 12.11.2020 r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu do ŚDS w Olecku), pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy w Olecku, ul. Armii Krajowej 26, 19-400 Olecko
Szczegóły ogłoszenia o naborze znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Olecku oraz BIP Środowiskowego Domu Samopomocy w Olecku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 87 520 33 85 lub 725 203 385.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS