Trwa awaria w banku BNP Paribas. Klienci nie mogą zalogować się zarówno do systemu bankowości internetowej, jak i do aplikacji mobilnej. Tym samym niemożliwe jest wykonanie przelewów czy skorzystanie z płatności Blik.
W czwartek (23 maja) na kilka minut przez godziną 9:00 pojawiły się pierwsze sygnały o problemach z dostępem do kont klientów BNP Paribas. “Jeśli się nie mylę, do bankowości internetowej i mobilnej w banku BNP nie można się zalogować” – informują czytelnicy Bankier.pl w wiadomościach przesyłanych do redakcji.
“Ta witryna jest nieosiągalna” – przeczytamy w komunikacie, który wyświetla się zamiast strony logowania do bankowości internetowej banku BNP Paribas. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku aplikacji mobilnej.
“Nie udało się nawiązać połączenia z bankiem. Sprawdź swoje połaczenie internetowe i spróbuj ponownie. Jeśli błąd będzie się powtarzał, skontaktuj się z bankiem i podaj kod błędu. (111)” – czytamy w komunikacie pojawiającym się podczas próby zalogowania do aplikacji mobilnej BNP Paribas.
Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym banku BNP Paribas. Czekamy na odpowiedź.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS