A A+ A++

Po dramatach na Pavliani, na drugim przejeździe Karoutes – najdłuższego oesu tegorocznej edycji greckiej rundy światowego czempionatu – również nie brakowało zdarzeń.

Najlepiej poradzili sobie Kalle Rovanpera i Jonne Halttunen. Sebastien Ogier i Vincent Landais byli gorsi jedynie o 0,2 s. Kolejne 10 s dłużej jechali Elfyn Evans i Scott Martin.

– Nie najfajniej jest walczyć z Sebem. On nie ma nic do stracenia. Ja muszę myśleć o mistrzostwach. Teraz nie było zbyt komfortowo. Bardzo dużo kamieni – skomentował Rovanpera.

– Ten oes jest dość czysty. Można skoncentrować się na jeździe. Jestem zadowolony – przekazał Ogier.

– Przed metą jest sporo kamieni. Starałem się być delikatny, ale w tych warunkach nie jest łatwo – tłumaczył Evans.

Ott Tanak i Martin Jarveoja stracili 12,2 s. Piątkę zamknęli Dani Sordo i Candido Carrera [+15,9 s]. Esapekka Lappi i Janne Ferm mieli szósty czas [+30,1 s], ale meldowali o poważnych usterkach Hyundaia. Takamoto Katsuta i Aaron Johnston dwukrotnie zatrzymywali się na zmianę koła i łącznie stracili ponad 4,5 minuty.

– Druga pętla jest czasami gorsza niż pierwsza. Nie ma jednak innej możliwości – przyznał Tanak.

– Nie wiem, jak wyglądają opony, ale było w porządku. Sporo czyszczenia – meldował Sordo.

– Układ przeniesienia napędu popsuty, alternator nie działa. Po robocie… – stwierdził Lappi.

– Dwa kapcie. Musieliśmy dwukrotnie zmieniać koło. Sporo luźnych kamieni – powiedział Katsuta.

Na oes przed końcem sobotniej części rywalizacji Ogier posiada w zapasie 12,4 s nad Rovanperą. Evans awansował na trzecie miejsce [+1.59,8]. Sordo traci do niego 4,1 s. Lappi zamyka piątkę [+4.28,3] i ma za sobą Tanaka [+4.40,1].

W WRC 2 najlepiej z Karoutes 2 poradzili sobie Andreas Mikkelsen i Torstein Eriksen. Adrien Fourmaux i Alexandre Coria byli gorsi o 2,7 s. Trójkę skompletowali Gus Greensmith i Jonas Andersson [+2,9 s].

Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak stracili do Mikkelsena 10,2 s, a Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk 34 s.

– Na poprzednim odcinku przed przejazdem przez wodę zapomnieliśmy zamknąć wloty powietrza. Filtry były pełne wody i silnik zaczął przerywać – opowiedział Kajetanowicz.

Neutralizacja podczas OS10 powoduje, że łączna tabela WRC 2 nie jest w tej chwili kompletna. Wiadomo, że na czele są Greensmith i Andersson.

Obserwuj także:

Polecane video:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak prać ręczniki, żeby były mięciutkie, niczym w hotelu. Zapomnij o proszku do prania
Następny artykułDroga niezgody w sercu Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszkańcy chcą powiadomić prokuraturę o działaniach starostwa