A A+ A++

Istnieje szansa, że “Trolle 2” całkowicie zmienią podejście Universal Pictures do bezpośredniej dystrybucji swoich filmów na platformach VOD. Z doniesień “The Wall Street Journal” wynika, że po trzech tygodniach kolejna odsłona animacji zarobiła tyle pieniędzy, ile poprzednia część zdobyła dopiero po pięciu miesiącach. Wiadomo również, od 10 kwietnia wpływy wyniosły prawie 100 milionów dolarów.

Tak duży sukces animacji może jednak niepokoić właścicieli kin, ponieważ podważa klasyczny model dystrybucji. Kilka lat temu rozpoczęła się dyskusja dotycząca tzw. okna dystrybucyjnego, z którego wynika, że musi upłynąć określony czas od premiery kinowej, zanim dana produkcja będzie mogła trafić do serwisów VOD. Wynik finansowy “Trolli 2” będzie kolejnym argumentem dla zwolenników zniesienia wspomnianego pomysłu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPospolite ruszenie na ratunek Biebrzy
Następny artykułZdalnie podjęli uchwały