Istnieje szansa, że “Trolle 2” całkowicie zmienią podejście Universal Pictures do bezpośredniej dystrybucji swoich filmów na platformach VOD. Z doniesień “The Wall Street Journal” wynika, że po trzech tygodniach kolejna odsłona animacji zarobiła tyle pieniędzy, ile poprzednia część zdobyła dopiero po pięciu miesiącach. Wiadomo również, od 10 kwietnia wpływy wyniosły prawie 100 milionów dolarów.
Tak duży sukces animacji może jednak niepokoić właścicieli kin, ponieważ podważa klasyczny model dystrybucji. Kilka lat temu rozpoczęła się dyskusja dotycząca tzw. okna dystrybucyjnego, z którego wynika, że musi upłynąć określony czas od premiery kinowej, zanim dana produkcja będzie mogła trafić do serwisów VOD. Wynik finansowy “Trolli 2” będzie kolejnym argumentem dla zwolenników zniesienia wspomnianego pomysłu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS