Już od pojawienia się Tiger 1200, a wcześniej również Tiger Explorer, jak sama nazwa wskazuje celował w przygodę i eksplorowanie, zwiedzanie świata. Teraz doczekał się dwóch specjalnych edycji Desert i Alpine.
Triumph Tiger Desert
Tiger 1200 Desert
Desert to z angielskiego deser lub pustynia. Choć zapewne Tiger 1200 Desert inspirowany jest tym drugim pojęciem, na pewno sprawdziłby się też jak niezły deser na poobiednią niedzielną przejażdżkę. Gorzej, że żona zaczęłaby się martwić jeśli nie wróciłbyś przez najbliższe kilka dni do domu, nie dając znaku życia. A prawda jest taka, że Tiger 1200 Desert w kolorze Sandstorm (burza biaskowa) i specjalnej grafice namawia do tego żeby pojechać jeszcze kawałek, a potem jeszcze kawałeczek, i jeszcze tylko za kolejny zakręt, a ostatecznie zjechać z utwardzonej drogi i zacząć eksplorować.
Tiger 1200 Desert jest wyposażony w dodatkowy tryb Off Road Pro (oprócz 4 podstawowych), ma stylowe, czarne szprychowane koła, światła do jazdy dziennej, półaktywne, elektroniczne zawieszenia WP, i kontrolę trakcji, płytę pod silnikiem i gmole, centralną podstawkę, akcesoryjny tłumik Arrow i Triumph Shift Assist czyli quickshifter z downshifterem. To naprawdę dobrze wyposażona wersja, która sprawdzi się też na bezdrożach.
Triumph Tiger Alpine
Zobacz także:
Kawasaki Versys 1000 Grand Tourer – turystyk pełną gębą
Tiger 1200 Alpine
Ten motocykl inspirowany jest drogowymi przygodami – zdobywaniem alpejskich przełęczy i nieustannym wywijaniem po krętych górskich drogach, często w towarzystwie ośnieżonych szczytów. Alpine wyróżnia się specjalną grafiką i kolorystyką Snowdonia White. W odróżnieniu od edycji Desert, Alpina to zdecydowanie bardziej drogowa wersja z odlewanymi z aluminium kołami, lżejszym tłumiku Arrow, elektryczną regulacją wysokości szyby, podgrzewanymi manetkami i obniżonym siedzeniem.
Obie maszyny mają też zapłon bezkluczykowy i oczywiście system IMU sterujący zarówno kontrolą trakcji jak i ABS-em najnowszej generacji, LED-owe światła dzienne, ekran TFT o przekątnej 5 cali, tempomat, sterowanie komputerem pokładowym joystickiem i wiele innych wspólnych elementów wyposażenia.
Ceny obu edycji nie są jeszcze znane.
zobacz galerię
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS