Triumph miewał w swojej historii maszyny, które brały udział w off-roadowych rywalizacjach, ale były to scramblery, takie jak TR6, czy TR5T Trophy. Motocykle przeznaczone do motocrossu i enduro pojawią się w ofercie tego producenta po raz pierwszy.
Aby uniknąć szkolnych błędów, Brytyjczycy zdecydowali się zaangażować do projektu dwa wielkie nazwiska z off-roadu – legendę motocrossu Ricky’ego Carmichaela i pięciokrotnego mistrza świata enduro Ivána Cervantesa. Obaj zawodnicy będą zaangażowani zarówno w testy motocykli, jak i przygotowanie maszyn do zawodów.
Triumph, poza zagadkowym komentarzem o “kompleksowej gamie” motocykli, nie ujawnił jak dotąd szczegółów dotyczących konstrukcji. Nietrudno jednak domyślić się, że otrzymają one przynajmniej dwa silniki – czterosuwowe single 450 cm3 i 250 cm3. Nie można jednak wykluczyć, że pojawią się także jednostki o innych pojemnościach w tym również dwusuwy.
Brak wcześniejszych doświadczeń w zakresie budowy motocykli motocross i enduro nie wydaje się przerażać dyrektora generalnego Triumpha, Nicka Bloora, który twierdzi, że firma jest zdeterminowana nie tylko do stworzenia takich maszyn, ale wręcz do osiągania przy ich pomocy sukcesów w rywalizacji z bardziej utytułowanymi konkurentami.
Przeczytaj także: Triumph Tiger 900 – test.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS