A A+ A++

Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich rosnącym wymaganiom. Jak pokazuje raport Adyen Hospitality, 62 proc. hoteli zauważyło wzrost współczynników konwersji dzięki personalizacji. Goście oczekują indywidualnego podejścia, pamiętania ich preferencji i oferowania spersonalizowanych doświadczeń, takich jak kosze powitalne czy podwyższenie standardu zakwaterowania. Ważne dla nich są też te chwile, które mogą uwiecznić w mediach społecznościowych.

Więcej na; https://www.waszaturystyka.pl/trendy-w-hotelarstwie-goscie-chca-spersonalizowanych-wrazen-oraz-instagramowych-momentow/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCo Ulicznicy przygotowali na weekend? W parku Chopina odbędą się dwa przedstawienia
Następny artykułZgłoszenie PSG Sp. z o.o. z dn. 16.07.2024r. – budowa sieci gazowej ś/c o ciśnieniu roboczym nie wyższym niż 0,5 MPa (PE dn 63) na działce nr ewid. 23 (obr. 0220 Wólka Klwatecka, ark. 187) położonej przy ul. Orkana w Radomiu.