Marek Baran w ostatnim czasie był doradcą zarządu i dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej w Grupie PZU. Był odpowiedzialny za wdrażanie strategicznych międzynarodowych projektów komunikacyjnych w Polsce takich jak: Formuła 1 i Robert Kubica, Bayern Monachium, Puchar Ameryki w żeglarstwie.
“Nadzorował współpracę z Muzeum Narodowym w Warszawie i Krakowie, Muzeum Powstania Warszawskiego, Teatrem Wielkim – Operą Narodową. Pracował też do 2017 roku w Link4 na stanowisku dyrektora ds. PR, które łączył z obowiązkami rzecznika prasowego. Stanowisko to objął w 2011 roku. Wcześniej był z kolei PR managerem w Allianz Poland Group, gdzie kierował działem PR czterech towarzystw: ubezpieczeń majątkowych, na życie, emerytalnym i funduszy inwestycyjnych oraz spółki directowej. Karierę zawodową zaczynał jako specjalista ds. marketingu w Commercial Union (Aviva)” – czytamy w komunikacie.
Marek Baran ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na kierunku zarządzanie i marketing. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim oraz fotografię w Warszawskiej Szkole Fotografii.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS