A A+ A++

Producent produktów dermatologicznych Galderma ruszył z kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.

Szacuje się, że aż 85% osób w wieku od 12 do 24 lat cierpi na problemy z cerą lub zmaga się z objawami trądziku, co często ma negatywny wpływ na jakość ich życia i samoocenę. Niestety w dobie powszechnej cyfryzacji coraz częściej szukamy w Internecie cudownych sposobów i próbujemy leczyć się na własną rękę.

Diagnoza z Google, pytania o porady kosmetologów czy influencerów nie są jednak sposobem na rozwiązanie problemu i mogą doprowadzić do poważnych, czy nieodwracalnych zmian na skórze. Pierwszym krokiem każdej osoby zmagającej się z trądzikiem powinna być wizyta u dermatologa, bo tylko lekarz jest w stanie zapewnić trafną diagnozę, a następnie dobrać skuteczną terapię. Kampania Galdermy „Nie wiem. Nie jestem lekarzem” ma na celu edukację na temat leczenia i skierowana jest do wszystkich osób, które zmagają się z problemem trądziku.

– W dzisiejszym szumie informacyjnym i ilości bodźców, jakie dochodzą do nas z wszelkich mediów i platform społecznościowych, często zaciera się granica pomiędzy rzetelnymi źródłami wiedzy, a fake newsami, pomiędzy „ekspertami” a prawdziwymi autorytetami w danej dziedzinie. Dlatego celem kampanii „Nie wiem. Nie jestem lekarzem” jest skierowanie uwagi odbiorców z osób cieszących się sporą popularnością w Internecie na autorytety w dziedzinie leczenia trądziku, na lekarzy dermatologów – mówi Dawid Kaźmierczak co-founder & chief content officer w Polot.

W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.

Główną osią kampanii są filmy w reżyserii Tomasza Misiukiewicza z udziałem trójki influencerów oraz kreacje kierujące do strony www.conatradzik.pl.

Prowadzone obecnie działania to pierwsza odsłona kampanii, która potrwa do grudnia 2023. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Przestrzeń we współpracy z Dawidem Kaźmierczakiem (chief content oficer, Polot). Strategia kampanii, w tym mediowa, powstała we współpracy z agencją mediową Rozgłos, za wdrożenie działań odpowiada dentsu. Spoty zostały wyprodukowane przez Shootme.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDla Chin wojna nie ma końca! – generał Robert Spalding w specjalnym wywiadzie w RMF24
Następny artykułZobacz Stary Obóz z Gothic Remake na screenie prosto z gry