Szersza gama samochodów rajdowych została opracowana przez ekipę Tommiego Makinena. Prace rozwojowe prowadzone są w bazie zespołu w pobliżu Jyväskylä.
Toyota nie ukrywała ambicji, jeśli chodzi o zbudowanie samochodu Rally2. Natomiast decyzja o zaprojektowaniu auta Rally3 zapadła po tym, jak FIA dopuściła w tej klasie silniki o pojemności do 1600 cm3.
– Myślę, że wszyscy wiedzą o ambicjach Japonii dotyczących samochodu R5 – przekazał serwisowi DirtFish rozmówca związany blisko z zespołem TGR. – Rozwój samochodów, dla prywatnego kierowcy, od dawna jest tam częścią kultury tego sportu.
– Natomiast Rally3 ma sens dla każdego. Ta kategoria to naprawdę ciekawa kwestia – dodał.
Ford Fiesta Rally3 zbudowany przez M-Sport Poland jest już w trakcie intensywnych testów. Auto zostanie homologowane pierwszego stycznia 2021 roku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS