rozwiń ›
Toyota jedzie po rekord. Nowy biznes chwycił w Polsce
Toyota trafiła na nową żyłę złota w 2019 roku. Japoński producent kojarzony z technologią hybrydową postanowił zbudować drugi filar swojego biznesu. W Polsce ruszyła pilotażowa budowa struktur marki nazwanej Toyota Professional. Standardy wypracowane nad Wisłą rozlały się na Europę i tylko w 2023 roku Toyota sprzedała rekordowe 140 tys. aut użytkowych (modeli Proace, Proace City oraz Hilux).
Teraz producent zamierza przekroczyć 180 tys. sprzedanych aut oraz zdobyć 7-proc. udział rynku i miejsce w TOP 6 najpopularniejszych marek w 2025 roku. Jednak żeby tego dokonać już dziś firma przyspiesza z ofensywą i wprowadza nową gamę vanów użytkowych oraz ich wariantów osobowych Proace Verso oraz Proace City Verso.
Toyota Proace City i rodzinna City Verso w nowym stylu i z większym zasięgiem
Auta po operacji plastycznej to ładniejszy przód z reflektorami w technice LED. Za drzwiami czeka przeprojektowana kierownica, a w wyższych wariantach cyfrowe zegary, system multimedialny z nawigacją oraz bezprzewodowa łączność ze smartfonem poprzez Apple CarPlay i Android Auto.
Toyota Proace City
/
Toyota
Mniejsz … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS