A A+ A++

rozwiń

Toyota jedzie po rekord. Nowy biznes chwycił w Polsce

Toyota trafiła na nową żyłę złota w 2019 roku. Japoński producent kojarzony z technologią hybrydową postanowił zbudować drugi filar swojego biznesu. W Polsce ruszyła pilotażowa budowa struktur marki nazwanej Toyota Professional. Standardy wypracowane nad Wisłą rozlały się na Europę i tylko w 2023 roku Toyota sprzedała rekordowe 140 tys. aut użytkowych (modeli Proace, Proace City oraz Hilux).

Teraz producent zamierza przekroczyć 180 tys. sprzedanych aut oraz zdobyć 7-proc. udział rynku i miejsce w TOP 6 najpopularniejszych marek w 2025 roku. Jednak żeby tego dokonać już dziś firma przyspiesza z ofensywą i wprowadza nową gamę vanów użytkowych oraz ich wariantów osobowych Proace Verso oraz Proace City Verso.

Toyota Proace City i rodzinna City Verso w nowym stylu i z większym zasięgiem

Auta po operacji plastycznej to ładniejszy przód z reflektorami w technice LED. Za drzwiami czeka przeprojektowana kierownica, a w wyższych wariantach cyfrowe zegary, system multimedialny z nawigacją oraz bezprzewodowa łączność ze smartfonem poprzez Apple CarPlay i Android Auto.


Toyota Proace City

/

Toyota


Mniejsz … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł1,5% podatku dla chorzowskich Seniorów.
Następny artykułRośliny w domu zmieniły kolor liści po zimie? Pamiętaj o tych zabiegach, a odżyją