Plug-in = na prąd lub hybrydowo
To dystans, który wystarczy przy codziennej jeździe, a nawet w trasie plug-ina z takim zasięgiem ma sens ładować. Prądu starczy na jeszcze dłużej, kiedy jeździmy w miksie hybrydowym. Dopóki mamy prąd w akumulatorze, spalanie waha się na poziomie 3 l/100 km. Kiedy osiągnie poziom minimum (bateria nigdy się nie wyładowuje do końca) średnie zużycie waha się w okolicach 6 l/100 km. Z baterią na minimum ta Toyota jeździ jak każda inna hybryda Toyoty. Ten spory SUV (4,6 m długości) jest naprawdę oszczędny i jest spora szansa, że będziecie nim bardzo często jeździć wyłącznie w trybie elektrycznym. Warunek – ładowarka w domu lub pracy.
Toyota Rav4 Plug-in Hybrid
Mimo mocy powyżej 300 KM nie liczcie na szczególnie sportowe doznania. Ok przyspieszenie do setki zajmuje tylko 6 sekund (prędkość maksymalna jest ograniczona do 180 km/h.), jednak te dane w praktyce nie wciskają w fotel. Zresztą ta Toyota nie jest samochodem, którym chcemy poruszać się w sportowym stylu. Możecie za to liczyć na całkiem dobry komfort jazdy i dobre wyciszenie kabiny. Samo wnętrze jest obszerne, a jakość wykonania wzorowa. Dobrze, że wiele funkcji jak np. głośność czy regulacja temperatury pozostały na klasycznych pokrętłach.
Toyota Rav4 Plug-in Hybrid
Toyota Rav4 Plug-in Hybrid
Plug-in = większa masa własna
Rav4 Plug-in Hybrid to oszczędny, cichy, dobrze wykończony SUV z obszernym wnętrzem. Jedyną wadą jest większa masa własna hybrydy plug in (1910 kg … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS