A A+ A++

Toyota stworzyła kampanię, w której łączy dwie dziedziny – rozgrywki sportowe i samochody. Seria fotografii oddaje ducha sportu, jednocześnie ukazując detale ze świata motoryzacji.

Toyota, jako oficjalny sponsor Igrzysk Olimpijskich w Tokio, stworzyła kampanię, która kreatywnie nawiązuje do zakończonych niedawno rozgrywek sportowych.

Wraz z meksykańską agencją Ferrer marka stworzyła kampanię składającą się z serii dziesięciu fotografii łączących tematykę sportu i motoryzacji. W kreatywnej kampanii chodzi jednak o coś więcej niż o przedstawienie sportowców na tle samochodu.

Każde ze zdjęć przedstawia różne dyscypliny sportowe, nawiązując do designu samochodu. W rezultacie na fotografiach widać m.in., jak łuczniczka „strzela” za pomocą pasa bezpieczeństwa, nurek skacze z krawędzi bagażnika, na pasie startowym sprintera znajdują się pedały samochodu, a bokser uderza w fotel samochodowy jak w worek treningowy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRozpoznajesz go? Oszukał ekspedientki podczas płacenia za zakupy w galerii handlowej
Następny artykułPiaseczno bez smogu i węgla? Trwają konsultacje