Toyota stworzyła kampanię, w której łączy dwie dziedziny – rozgrywki sportowe i samochody. Seria fotografii oddaje ducha sportu, jednocześnie ukazując detale ze świata motoryzacji.
Toyota, jako oficjalny sponsor Igrzysk Olimpijskich w Tokio, stworzyła kampanię, która kreatywnie nawiązuje do zakończonych niedawno rozgrywek sportowych.
Wraz z meksykańską agencją Ferrer marka stworzyła kampanię składającą się z serii dziesięciu fotografii łączących tematykę sportu i motoryzacji. W kreatywnej kampanii chodzi jednak o coś więcej niż o przedstawienie sportowców na tle samochodu.
Każde ze zdjęć przedstawia różne dyscypliny sportowe, nawiązując do designu samochodu. W rezultacie na fotografiach widać m.in., jak łuczniczka „strzela” za pomocą pasa bezpieczeństwa, nurek skacze z krawędzi bagażnika, na pasie startowym sprintera znajdują się pedały samochodu, a bokser uderza w fotel samochodowy jak w worek treningowy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS