A A+ A++

Fot. Jakub Kaczmarczyk (1)

„Każdego klienta, niezależnie od tego, czy odwiedza nasze kanały internetowe, czy jeden z 27 tys. punktów stacjonarnych, należy traktować tak samo, zapewniając mu bezpieczeństwo i dobrą rozrywkę” – powiedział Maciej Kasprzak z Totalizatora Sportowego podczas kongresu IMPACT’24. Ekspert zaznaczył, że w świecie wirtualnym produkty Totalizatora Sportowego konkurują nie tylko z „czarnym rynkiem”, ale też z całą gamą aplikacji dostępnych na telefon.

Dyrektor generalny Linii Biznesowej Gier Online w Totalizatorze Sportowym był gościem specjalnym IMPACT’24 w Poznaniu – jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-społecznych w naszej części Europy. Uczestniczył również w panelu eksperckim poświęconym budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku cyfrowym.

„W świecie wirtualnym, dużo łatwiej niż w analogowym, można szybko utracić sympatię i zaufanie klienta. W przypadku gier liczbowych czy hazardu ma on bowiem nieograniczony dostęp do konkurencyjnych platform czy aplikacji: wystarczy jedynie dotknąć ekranu lub nacisnąć myszkę. Ta branża nie wybacza błędów i zaniedbań w zakresie ciągłej poprawy jakości świadczonych usług oraz budowania pozytywnego doświadczenia odbiorcy” – tłumaczył Maciej Kasprzak.

Totalizator Sportowy od ponad pięciu lat prowadzi sprzedaż produktów LOTTO na autorskiej platformie internetowej oraz jedyne legalne kasyno internetowe w Polsce. Spółka kieruje się przy tym zasadą odpowiedzialnej gry, kładąc akcent na weryfikację wieku graczy, maksymalne wsparcie klientów oraz rozwój zaawansowanych mechanizmów antyfraudowych. Ta strategia przynosi wymierne efekty: liczba użytkowników LOTTO online dynamicznie rośnie, przekraczając w zeszłym roku pułap miliona aktywnych graczy.

„Nie zapominamy przy tym o kolejnych milionach Polaków, którzy od pokoleń odwiedzają nasze tradycyjne kolektury, a posiadamy ich nad Wisłą ok. 27 tysięcy. Ponad 60-letnia tradycja Totalizatora Sportowego zobowiązuje i każdego gracza, niezależnie od wybranej przez niego formy zabawy, traktujemy w sposób partnerski i z pełnym profesjonalizmem” – zaznaczył przedstawiciel Totalizatora Sportowego.

Ekspert dodał, że istotnym elementem budowania relacji w świecie online jest stałe monitorowanie zachowania klientów w sieci i dostosowywanie oferty do zmieniających się oczekiwań. Z obserwacji analityków Totalizatora Sportowego wynika, że większość z nich gra nie tyle z nadzieją na wielką wygraną, ile z chęci przeżycia unikatowych emocji w przerwach pomiędzy codziennymi czynnościami i obowiązkami, np. w drodze do pracy.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGigantyczny Lodowiec Thwaites jest bardziej niestabilny niż sądzono
Następny artykułPodlaska Brygada WOT bierze udział w Sarex 24