A A+ A++

Spotkanie zorganizowano przy współpracy firmy Candellana i Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu. Uczestniczyło w nim ponad 30 toruńskich przedsiębiorców z różnych branż zainteresowanych budowaniem własnej marki i promowaniem swoich produktów.

– Dzięki bezpośrednim rozmowom z przedstawicielami Amazon Polska zapoznali się z ofertą dla producentów, którzy chcą prowadzić bezpośrednią sprzedaż na globalnej platformie sprzedażowej i zoptymalizować handel na wielu rynkach jednocześnie – mówi Łukasz Drygalski z Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu. – Pojawiły się m.in. informacje dotyczące audytu dotychczasowej działalności, analizy i weryfikacji celu sprzedażowego, ułożenia strategii handlowej. Podczas spotkania można było ustalić plan działań w obszarach formalnym, podatkowym, produktowym, logistycznym, magazynowym, ochronnym i promocyjnym. Zaprezentowano także możliwości platformy goni.to najwyżej ocenianej w Europie firmy zrzeszonej w oficjalnej sieci usługodawców Amazon Service Provider Network.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW gminie Oleśnica odłożyli decyzję o podwyżkach
Następny artykułMarcin Gutowski laureatem Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego za reportaż o Dziwiszu