A A+ A++

85 billboardów promujących potencjał gospodarczy Torunia zostanie odśłoniętych w 10 polskich miastach w ramach projektu „Invest in BiT CITY2”.

„Invest in BiT CITY2” ma za zadanie zwiększyć rozpoznawalność województwa kujawsko-pomorskiego na mapie Polski i Europy, jako miejsca o wysokim potencjale inwestycyjnym. Projekt pomoże budować markę gospodarczą województwa i poszczególnych miast partnerskich, jako atrakcyjnych miejsc do lokowania nowych inwestycji.

Jednym z elementów projektu jest kampania billboardowa. W październiku i listopadzie będzie mogli zobaczyć billboardy promujące toruńskie tereny inwestycyjne w 85 atrakcyjnych miejscach w 10 polskich miastach – w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Szczecinie. Ich minimalne wymiary to 18  m² (6×3 m).

W samym Toruniu nośniki będą zlokalizowane przy trasach wjazdowych od strony Łodzi, Warszawy, Poznania, Gdańska, Bydgoszczy, Olsztyna. Kampania ma na celu zachęcić potencjalnych inwestorów do ulokowania swojego kapitału w naszym mieście.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRTX 3090 szybszy o 15% od RTX 3080; ograniczona dostępność na premierę
Następny artykułKaczyński wicepremierem?