85 billboardów promujących potencjał gospodarczy Torunia zostanie odśłoniętych w 10 polskich miastach w ramach projektu „Invest in BiT CITY2”.
„Invest in BiT CITY2” ma za zadanie zwiększyć rozpoznawalność województwa kujawsko-pomorskiego na mapie Polski i Europy, jako miejsca o wysokim potencjale inwestycyjnym. Projekt pomoże budować markę gospodarczą województwa i poszczególnych miast partnerskich, jako atrakcyjnych miejsc do lokowania nowych inwestycji.
Jednym z elementów projektu jest kampania billboardowa. W październiku i listopadzie będzie mogli zobaczyć billboardy promujące toruńskie tereny inwestycyjne w 85 atrakcyjnych miejscach w 10 polskich miastach – w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Szczecinie. Ich minimalne wymiary to 18 m² (6×3 m).
W samym Toruniu nośniki będą zlokalizowane przy trasach wjazdowych od strony Łodzi, Warszawy, Poznania, Gdańska, Bydgoszczy, Olsztyna. Kampania ma na celu zachęcić potencjalnych inwestorów do ulokowania swojego kapitału w naszym mieście.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS