A A+ A++

Po usłyszeniu Tomasza Zubilewicza przedstawiającego pogodę w “Death Stranding” nie zmartwią was nawet zapowiedzi najgorszych śnieżyc i mrozów. Surowa zima to nic przy tym, co dzieje się w świecie wykreowanym przez Hideo Kojimę.

Najwyraźniej polski oddział PlayStation pozazdrościł spotów Netfliksowi i również zatrudnił telewizyjnego celebrytę do promocji gry. Tomasz Zubilewicz, prezenter pogody, w reklamie “Death Stranding” dalej wykonuje swój zawód. Choć warunki atmosferyczne mocno niekorzystne:

Zobacz też: Zmiany klimatyczne: Posłuchamy ich dzięki urządzeniom rejestrującym drgania ziemi

Głos Krystyny Czubówny można było usłyszeć w materiale promocyjnym “Horizon Zero Dawn”:

Podoba wam się taka forma reklamy gry i próba dotarcia do nowych odbiorców? Czy wolelibyście nieco inne materiały?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMarek Gróbarczyk promuje spożywanie karpia: “to bardzo dobra, ekologiczna i smaczna ryba”
Następny artykuł[Akt Prawny] W sprawie : powołania komisji przetargowej i nadania jej regulaminu pracy na „Zakup oleju napędowego w roku 2020″.