Po usłyszeniu Tomasza Zubilewicza przedstawiającego pogodę w “Death Stranding” nie zmartwią was nawet zapowiedzi najgorszych śnieżyc i mrozów. Surowa zima to nic przy tym, co dzieje się w świecie wykreowanym przez Hideo Kojimę.
Najwyraźniej polski oddział PlayStation pozazdrościł spotów Netfliksowi i również zatrudnił telewizyjnego celebrytę do promocji gry. Tomasz Zubilewicz, prezenter pogody, w reklamie “Death Stranding” dalej wykonuje swój zawód. Choć warunki atmosferyczne mocno niekorzystne:
Zobacz też: Zmiany klimatyczne: Posłuchamy ich dzięki urządzeniom rejestrującym drgania ziemi
Głos Krystyny Czubówny można było usłyszeć w materiale promocyjnym “Horizon Zero Dawn”:
Podoba wam się taka forma reklamy gry i próba dotarcia do nowych odbiorców? Czy wolelibyście nieco inne materiały?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS