A A+ A++

Zamknięte kluby fitness nie mają sensu

Jak podkreśla Tomasz Napiórkowski z Polskiej Federacji Fitness działalność klubów fitness w reżimie sanitarnym nie ma ekonomicznego sensu, to tylko pomniejszenie strat. Klub o powierzchni 1000 m2 to koszt stały na poziomie 100 tysięcy złotych miesięcznie. Dodatkową barierą jest walka z przekazem, że kluby fitness są zamknięte – dodaje Napiórkowski w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl). Kluby fitness mogą funkcjonować i prowadzić zajęcia w ramach współzawodnictwa sportowego i wydarzeń sportowych.

Musimy walczyć z przekazem, że kluby fitness są obecnie zamknięte

Jak podkreśla Napiórkowski kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce, a rząd powinien brać pod uwagę nie tylko krzywą zachorowań, ale też krzywą zwolnień.

Tomasz Napiórkowski – przedsiębiorca, przedstawiciel Polskiej Federacji Fitness, od 10 lat związany z branżą fitness. Instruktor pływania, narciarstwa, kulturystyki, TRX, kettlebells. Jego specjalnością są liczby oraz dokładne analizy dot. poszczególnych zmiennych w klubie, które mają bezpośrednio wpływ na finalny wynik finansowy klubu fitness.

Słuchaj podcastów DGPtalk: Obiektywnie o Biznesie MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.

PODCASTY – poprzednie odcinki

  1. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  2. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  3. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  4. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  5. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  6. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  7. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  8. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  9. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  10. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  11. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  12. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  13. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  14. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  15. Ostrowska: “Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać” [PODCAST]

  16. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  17. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  18. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  19. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  20. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  21. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  22. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  23. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA  

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGmina Pcim i gmina Myślenice z dofinansowaniami z Funduszu Dróg Samorządowych
Następny artykuł„Być elastycznym tak mocno, jak tylko się da”. Renata Kuryłowicz o prowadzeniu biznesu w czasie pandemii