Pozostałe nominacje otrzymały: Frontstory i Spider’s Web+.
Nominacja dla TOK FM Premium. “Poukładani biznesowo i dziennikarsko”
“Choć mogłaby to być tylko korporacyjna legenda, wydarzyło się naprawdę: w 2017 roku, ogłaszając swoją długoterminową strategię, Grupa Agora zapowiedziała, że w ciągu pięciu lat – do roku 2022 – przekroczy poziom 30 tys. sprzedanych subskrypcji Tok FM Premium. I co się wydarzyło? Dwa miesiące przed wyznaczonym wtedy terminem cel udało się osiągnąć. Z oferty TOK FM Premium na koniec października korzystało 30 tys. subskrybentów. “Zbliżamy się do celu, jakim jest przekształcenie TOK FM z marki radiowej w markę wszechstronną – 360°, obecną w coraz większym stopniu online i z powodzeniem rozwijającą się w eterze i cyfrze’ – cieszą się w stacji” – można przeczytać na press.pl.
Eksperci zwracają także uwagę na także fakt, że w TOK FM “idealnie łączą free z modelem przychodowym z treści i widzą różnicę między podcastem a nagraniem audycji”, a także, że są “poukładani biznesowo i dziennikarsko”. “Gdy do tego dodać, że stanowią zespół osobowości nie bojących narażać się władzy, ich sukces nie może dziwić” – czytamy także na press.pl.
Zwycięzca zostanie ogłoszony 13 grudnia na gali finałowej Grand Press 2022 w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Organizatorami konkursu są magazyn “Press” i Fundacja Grand Press.
Dostęp do TOK FM Premium
Dostęp do cyfrowej subskrypcji TOK FM Premium umożliwia:
- słuchanie Podcastów na stronie audycje.tokfm.pl bez dodatkowych reklam wideo.
- dostęp do Podcastów przez aplikację TOK FM dostępną w sklepach: Google Play, App Store oraz Huawei App Gallery.
- dostęp do indywidualnych kanałów RSS z podcastami audycji TOK FM.
- dostęp do Internetowego radia TOK + Muzyka z muzyką zamiast reklam.
Dostęp Premium można zakupić TUTAJ >>
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS