A A+ A++

rozwiń

Cupra Ateca – test

Historia samodzielnej marki Cupra zaczęła się właśnie od tego modelu. W 2018 roku na rynek wjechała Cupra Ateca, czyli model Seata po intensywnej kuracji wzmacniającej. Pierwszy samochód z miedzianym logo przez 6 lat doczekał się pokaźnego rodzeństwa, ale do dziś pozostaje w ofercie hiszpańskiego producenta.

Czas obchodzi się z Atecą raczej łaskawie. Styl SUV-a został lekko odświeżony tylko raz, w 2020 roku. O pilnej potrzebie liftingu nadwozia na razie nie ma mowy, choć we wnętrzu ząb czasu kąsa jakby mocniej. Ekran umieszczony został między nawiewami, tak jak w starszych modelach Seata.

Deska rozdzielcza i użyte przełączniki przypominają z kolei o produktach koncernu Volkswagena z lat 2016-2020. Ma to jednak również dobre strony – obsługa odbywa się niemal wyłącznie fizycznymi przyciskami i pokrętłami, a o aspekty praktyczne również nie musimy się martwić. Gniazda typu USB-C czy bezprzewodowa ładowarka sprawiają, że całość nadąża za współczesnymi trendami. Doskonała jest także widoczność – konwencjonalne kształty SUV-a owocują wieloma zaletami, o których wspomnimy jeszcze w dalszej części tekstu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Morawa” basketem stoi!
Następny artykułPiotrcovia na piątym miejscu