A A+ A++

Wirtualne Media przypomniały, że Telewizja Polska jest zdecydowanie najmniej wiarygodną z czołowych marek medialnych w Polsce. W sondażu przeprowadzonego na potrzeby tegorocznego raportu Reuters Institute zaufanie wobec niej wyraziło 24 proc. respondentów (mniej niż chociażby w przypadku “Super Expressu” i “Faktu”), a nieufność 49 proc.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł[Akt Prawny] Zarządzenie Nr 1244/2022 Burmistrza Miasta Mrągowa z dnia 30 czerwca 2022 r. w sprawie zmian w budżecie Gminy Miasto Mrągowo na 2022 r.
Następny artykułPielgrzymi idą na Jasną Górę. Z pątnikami wyruszył arcybiskup (ZDJĘCIA)